28 Eylül 2009 Pazartesi

ZLATAN İBRAHİMOVİÇ




Herkes gibi barca' ya transfer olduğunda bende acaba demişdim . BAZEN inter' deki şahsi oyunu sistem takımı olan BARCELONA 'da ne yapar diye düşünmeye itmişdi. ANCAK gollerini atmaya dewam ettikce ibrakadabra yı seyretmeye doyamıyoruz hele bu hafta pique yaptığı asist görülmeye değerdi ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder