17 Eylül 2009 Perşembe

TÜRKİYE-YUNANİSTAN


Rakip Yunanistan kendi elimizle kendimizi ateşe attık. Çünkü yunanistanıda gecsek ispanya -fransa galibiyle oynuyacağız finale giden yol zorlu ve taştan. Ancak bu takım pes etmiyor bunu kaybettiğimiz slovenya macındada gördük . 19 sayı geri düşdüğümüz macda ikinci yarının başında öne geçtik 48 -47 burdan sonra heyacanı yüksek bir maç izledik.Neden bu kadar alan savunmasında ısrar ettik onu anlamış değilim iceriye girmekte zorlanan ve yorulan takımı tek kurtuluş yolu şut a zorlamak onların istediği olsa gerek diye düşünüyorum. Herhalde kenar yönetim de oyuncular gibi rehavet icindeydi . Yunanistan macında bu sertliğimizi maç'ın başında ortaya koymalıyız. muhtemelen macın her anı başabas gecicek dış savunmacılarımızın hücümda daha aktif olması şart. Ömer onan , sinan ve enginin mutlaka takım sıkıştığında taşın altına elini sokmaları gerekecek. şu gercekki bu takım adrenalini seviyor bundan besleniyor vu buraları oynamaktan keyif alıyor bu yüzden ki umutumuz ve inancım mili takımımızla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder