
Ligimizin ilk dört haftası geri kaldıgında son şampiyonu değerlendirelim .Beşiktas lige beklenen aksine puan kayıplarıyla başladı ve şimdiden Fenerbahçe ve Galatasarayın 6 puan gerisine düştü. Daha ligin başı oldugu için telafisi olan sonuclar ama 5 haftada olası bir Galatasaray maglubiyeti ligin renkini erken değiştirebilir. Beşiktasın bu seneki en büyük problemi ofansif olarak yetersiz kalması .4-3-3 oynamaya calısan mustafa denizlinin talebeleri orta sahada fink ernst ve tello bunlarının yanına alternatif olarak uğur'u görüyoruz bu 4 futbolcuda savunma anlayışı olarak iyi olsada hücüm aksiyonları acsından yetersiz kalıyolar. Birde buna burda oynayabilecek delgado ve yusuf un sakatlıkları eklenince orta sahada yaratıcı futbolcu eksiği ortaya cıkıyor şimdi bunu tabata ile kapatmak isteyeceklerdir. Ancak beşiktasın sorunları bunlarlada bitmiyor.defans dörtlüsünün iki kenar bekinin hücüma gerekli destegi vermemisinden hücüm zenginliği saglayamıyolar zaten mustafa denizlinin oyun içersindeki degişiklikleride bunu gösteriyor her mac muhakkak ya ismaili yada erhan ve rıdvan değişikliğine gidiyor olmasıda bunu ispatlıyor. Son sampiyonun ileri 3 lüde yanlış oyuncu terçihleri göze carpıyor ileri 3 lünün kanatlarında cizgi oyuncu özellikleri bulunmuyan oyuncuları terçih etmesi başka bir sorun . Hiçmi iyi yönü yok dediginizi duyuyor gibiyim var tabide mesala savunma anlayışları 3 büyük takımımızın en iyisi takım savunma' sı da gayet iyi söyle bir tahminde bulunabilirim zorluk derecesi yüksek maçlarda son sampiyonun daha iyi futbol oynayabiliceğini tahmin ediyorum ve şampiyonlar liginde fink ve ernst li düzenin daha cok iş yapacağını beklıyorum. Herkesin aksine samiyende galatasaray acısından zor bir maç beklıorum. sorunlarına cözüm bulmazsa gecen sene' nin fenerbahçe' si ile benzer bir tablo ile karsı karşıya kalabilirler.derbilerde zor kaybeden ancak kolay gözüken maçlarda zorlanan bir takım izleyebiliriz. Ancak sakatlar iyileşir tabata da beklenen katkıyı sağlarsa ligin sonuna kadar bu yarışın içinde varolurlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder