23 Eylül 2009 Çarşamba

DAUM ve FENERBAHÇE




Bugunki yazım Daum üzerine . En son kazanılan belediye maç'ından sonra 6/6 ne zaman gördüler lafı üzerine. Dünkü yazısında rıdvan dilmenin tespitlerine katılmamak elde değil ve bunların üzerine bişeyler ekleyerek paylaşmak istedim. Fenerbahçeli takımının 6/6 da yapmasından daha önemli şeyler vardır iyi futbol oynamak ve keyif vermek gibi .Kaybedilen 4-3 BJK maçından sonra hem rakibi alkışladılar hemde kendi takımlarını ,önemli olan kazanmak değil keyif almaktı . Şampiyonlar liginde ceyrek final oynayan bu takım ligde en büyük rakibine gecilerek ikinci olmasına rağmen Zico eleştirilmedi ve hep sevildi.Daum'un anlaması gereken 6/6 yapmanın önemli olmadığını anlamalı yada biri öğretmeli . Fenerbahce taraftarı CARLOS ALBERTO yu da sevmedi,sampiyon olmasına rağmen, hep yana pasve defansı önemseyen takımı beğenmedi .Fenerbahçe taraftarı keyif veren yaratıcı takımı sever göze hoş gelen takımı sever bu yüzdendir ki Brezilya EKOL'ÜNÜ sever. Daum 'un öğrenmesi gereken daha çok sey var bu takımın büyüklüğü ve kimyası hakkında ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder