

BİR derbi sonuçlandı herkesin beklediği gibi bitti. Burda galatasarayın usta ayaklarının bitiriliciginden mi bahsedelim yoksa mustafa denizli'nin ölümcül hatalarınından mı bahsedelim. Önce mustafa hoca' yla başlayalım. 1-En zor iki deplasman macından birine cıkıorsun takımın en önemli 2 orta saha oyuncusunun temel taşlarından birini (fink i) kesiyorsun bakınız fink oyuna girdi macın hakimi besiktaş oldu oyunu domine etmeye başladı. 2- ismail köybasının önünde yusufu oynattı hiç geriye gelmeyen yusuf ismaili keita nın önünde yalnız bıraktı ve ismail direnemedi. 3- Nihat ı hedef santrafor oynattı elinde ki nobre ve bobo'yu degerlendirmedi. kenarlarda oynayabilen nihat iki stoperin arasında ezildi kenarlara geldi ve besiktas ceza sahasının içinde coğalamadı. 4 -milli maçlar da bir maç oynayan tello yu kadro ya almayarak büyük hata yaptı iki maç dada oynayan elano kadrodaydı 60 da oyuna girerek elinden geleni yaptı.5- rüştünün iki asistini de unutmamak lazım. bu örnekleri cogaltabiliriz mesala benim tercihim ibrahim üzülmez olabilirdi ismailin yerine ancak mustafa denizli acilen toparlanmalı ve bu takımı yukarılara taşımalı. Galatasaray tarafına gelirsek bir kere söylemeden gecemiyeceğim bu kewel e hayranım . 90 dakika oynadı asistini yaptı geriden adam kovaladı herşeyi yaptı. orta sahada bu macda kopuk kopuk oynadılar alanı acdılar ve ilk defa macı 70 -80 metrede oynayıp zorlandılar. ancak sabrideki müthiş değişimden bahsetmeden gecemeyeceğim devam sabri. yıldız futbolcu baros gibi olur kötü oynadı diyosun ama iki gol atıyor dün gece galatasaray kötü oynasada sonuca gidiyor bu önemli bir faktör ancak daha organize olmalılar. rakipin pas yüzdesi yükseldiğinde oyun içersinde caresiz kalabiliyolar ancak keita nın da bu seneni yükselen yıldızı olacagını söylemek kehanet olmaz.
Herkes hakem hatalarından bahsedebilir ve ama biz hakem yazmıyoruz ve yazmayacağız....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder