10 Eylül 2009 Perşembe

BOSNA - TÜRKİYE


Olmalımıydı,olabilirmiydi yada yazık oldu diyebilirmiyiz. Ama en azından şu olmamalıydı bu grup ta bu halde olmamalıydık.Bosnanın arkasında ve estonya ermenistanın oldugu grubta +3 averaj işin içinde oldugumuz durumun acık göstergesi. Kötü oynarken bile posizyon bulduk erken gol attık ama nedense bir sinir bir acelecilik maç icindeki telaşı acıkca gösteriyordu. Birde buna umut beklediğimiz arda tuncay hamit ve gökhanın futbol kalitelerinden uzak oldugunu düsünürsek bu sonucda biraz kacınılmaz gibiydi. Erken gol bulduktan sonra oyunu tutamadık emrenin topu oyuna sokuşlarındaki yalnızlığı ceyhunun bu tempoya ayak uyduruması(gözlerimiz mustafa sarpı aramadı desem yalan olur)baskı yememize neden oldu. ikinci yarıda savunmayı üclerken gökhan ve ismaili hücüma sokması doğru ve alınması gereken bir riskti . İkinci 15 dakkada girilen pozisyonlar kacan golller bunun ispatıydı.Sebebini bir türlü anlamadığımız telaş tekrar devreye girdi ve organize olamadık son 10 dakika herşeye rağmen vurulmayan şutlar, kacan goller ve direkten dönen top ama artık herşey bosnanın elinde ve birazda imkansız gibi... ikinci yarıda baskın oldugumuz dakikalarda oyuncularımızın 19- 20 yaşlarında olması (ismail ,ceyhun,sercan) gelecek için umut verici ..hep beraber bekleyip göreceğiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder