3 Eylül 2009 Perşembe
MERHABA
Sadece futbol konusacagımız ve futbol üzerine muhabbet ediceğimiz sayfamıza hoşgeldiniz.... haftalık maçları değerlendireceğiz, tahmin yapacagız ve fikirlerimizi sizlerle paylaşacağız ve sadece futbol üzerine konusacagız. ilk yazımızın konusu bu hafta oynayacagımız milli maçlar estonya ve bosna-hersek maçları. Herkesin atladıgı bir konuya dikkat cekmek istiyorum herkesin gözü bosna maçında ama estonya macını kazanmadan bosna macının hiç bir önemi yok o yüzden estonya macına iyi hazırlanmalı ve o maça ideal tertipimizle cıkmalıyız . estonyanın son 10 maç da 7 gol yediğini göz önüne alırsak bizi kapalı bir savunma anlayışı bekliyeceğini söylemek zor olmasa gerek . Ordakı macı hatırlayarak önlemler almalı ona göe ofansif yapı kurulmalı. Bence fatih terim mutlaka gökhan gönülle hakan baltayı daha cok kullanmalı daha cok ofansif yapıda görevlendirmeli .Günümüzün futbolunda beklerin ileriye cıkışları önem kazanmakda cünkü takımlar ilerdeki oyunculara önlem alırken beklerin hücüma cıkıslarında caresiz kalabiliyolar son avrupa şampiyonasında İSPANYA bu örneği cok güzel verirken konfederasyon kupasında bunu daha iyi yapan takım BREZİLYA görüntüsündeydi. Son ukranya maçında milli takmımız cok iyi bir görüntü verirken bize ilerisi için umut verdi şimdi bunu degerlendirme zamanı bu yüzden startı iyi vermemiz ÖNEMLİ ...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder