

Federasyon dik durmaya devam ediyor. Gökçek lere üç gün süre veren ve bu süre dolduktan sonra da tedbirli olarak disiplin kuruluna sevkedilen ankaraspor kayseri macına cıkamıyacak ve bu şatış gercekleşene kadar hiç bir maça cıkamayacak gözüken tablo bu . federasyon doğru yapmaya devam ediyor bence ve yapmayada devam etmeli .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder