16 Eylül 2009 Çarşamba

ANKARASPOR KÜME DÜŞÜRÜLDÜ!!!!!!


Ve beklenen oldu. Ankaraspor küme düşürüldü. Federasyon dik durmaya devam etti. Gökceklere boyun eğmedi ve şimdi sorulacak iki soru var 1- Lig 17 takımmı devam edecek ankarasporla oynayanlar bay mı geçecekve üc puan alacak hadi olduda aldı diyelim. O zaman ikinci sorumuz gelicek 2- Peki ankarasporun oynadığı maclar nasıl tescillenecek alınan skorlar kabul mu edilecek yoksa hükmen mağlup mu sayılacak? Bekleyip görücez ama benim bir tahminim var onuda sizlerle paylaşmak istiyorum. Ankaraspor'un oynadıgı maçlarda bir usulsüzlük yoksa o maçlar tescil edilir ve diğer maçlarda hükmen mağlup sayılır tabikide oynayan takımlar itiraz edicektir ama olması gereken budur. Ama en nihai kararı fedarasyon verecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder