
Yeni bir umutla maçı izlemeye koyulduk ama değisen birsey olmadığını gözlemledik malesef. Bir kere kadroyu görünce sasırmadım desem yalan olur. Rüştü , ismail,ferrari ,sivok,ibrahim kaş, ernst ,ekrem ,holosko,nihat,tello,nobre... yusuf ve tabatanın ikisini de kadroda görmeyince sasırdım herhalde delgado yu dört gözle gelmesini beklemek zorunda kalacak besiktaslılar. İlk on birde olmayan bobo ve 30 da oyundan cıkan holoşko (ilker yasinin tabiri ile) bu kararlardan memnun olmadıklarını görmemiz imkansız ve buna birde mustafa hoca'nın yanlışları eklenince skor kacınılmaz oldu. 90+ larda gelen gol sadece ikili averaj için bir umut ışıgı oldu . ASIL sorunun orta sahada oldugu görmedikten sonra bu skorlar kacınılmaz olucak gibi ...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder