18 Eylül 2009 Cuma

UEFA AVRUPA LİGİ


Dün gece iki takımımızıda seyrettik. Önce galatasarayı izledik iyi top oynuyolar ve hızlı sonuca gidiyolar en büyük avantajları bu önde oynayan oyuncuların pozisyonları iyi bir yüzde ile degerlendiriyor olması. Kenar yönetimin en büyük başarısı giren ve oynayan her futbolcunun hazır tutulması mesala bunu fenerbahçede göremiyoruz. 90 dakika mücadele eden bir galatasaray izledik dün komşu da ve gruptaki herkese net mesajı verdi temsilcimiz bu grubun abisi benim der gibiydi. Panathinaikos her ne kadar eski güçünde olmasada temsilcimiz yunan ekibinden cok üsstündü .Skoru yakaladıktan sonra bir iki pozisyon versede onları konsantre kaybı dememiz normal olur. Rotasyon işini cok başarılı götüren teknip ekip bunun faydalarını görüyor olmalı. Diğer temsilcimiz fenerbahçe nin halletmesi gereken sorunları olduğunu görüyoruz. mesala andre nin gercek yerinin sol bek oldugunu maç içinde devamlılık sorunu oldugunu söylemişdim. carlos a tesekkur edip plaketle birlikte brezilyaya ugurlamalının zamanı geldi geciyor bile. Tuncay'ın transferi bu takıma sarttı ama olmadı . Yinede bunu takım içinde cözücek alternatifleri var fenerbahçenin mesala bir türlü şans verilmeyen özerin ve mehmet topuzun bu takim içinde yer bulmaları takımın saha icindeki direncini ve mücadele güc ünü yükselticegi aşikar. Daum un 11 de şans bulamayan futbolcuların tıpkı galatasarayda ki bi rotasyon içinde degerlendirmesi lazım. Son olarak da fenerbahçe' nin iyi bir golcü ye ihtiyacı var ve bunun icinde takım içinde cözümü yok . İki temsilcimiz de grupdan cıkıcaktır ama galatasarayın su an ki yapısı reel ve gercekci futbolla daha bir örtüşmekte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder