




REVİVO, RAPAİÇ, YUSUF,DELGADO, TABATA VE TELLO bu isimlerin ortak özellikleri nedir acaba diye hiç düşündünüzmü? Ben düşündüm sizin yerinize ve akla gelen tek isim MUSTAFA DENİZLİ bunların hepsi mustafa denizlinin kadrolarında yer aldılar... VE EN az üç'ü bir arada oynadılar bir takımda bu kadar orta saha da beyin diyebileceğimiz oyuncular neden oynar acaba bunuda düşündüm ama bu sefer net bişey bulamadım. Ama düşünüyorum mustafa hoca oyunları hep bu oyuncularının üzerine kurmayamı calışıo ?neden başka alternatifler üzerine böyle arayışlara girmez? neden? neden
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder