16 Eylül 2009 Çarşamba

ÇEYREK FİNAL ÖNCESİ


Millerimiz sırbistanıda devirdikten sonra ilk iki sırayı garantiliyerek bir gün fazla dinlenme şansını kazandı . slovenya macının liderlik macı olucak ama önemli olan buraya gelmekti. şimdiki mücadele prestij olucak. capraz eşlesme usulu rakipimiz almanya hırvatisdan veya rusya olucak ancak biz bu üç takımıda o müthiş savunmamızla gecicek durumdayız iyi hücüm etmesek bile. ceyrek final maçlarının telafisi yok bence maçı kaybetme lüksümüz varken bu macda biraz hidayeti ve ersanı dinlendilebiliriz daha cok sinan güler'e engin atsür'e zaman verebiliriz. cünkü bu macın telafisi var ama ceyrek finalde yok . Şu ana kadar takmıdaki herkes kadar bana göre fazlası katkısı olan tanjevic in bu kararı olması lazım. Bu rotasyonu sağlayarak da slovenya yı gecebiliriz. UNUTMAYALIM ki amaç yarı final bu maç öncesi.Bitirirken şunu söylemeliyim ki biz bu turnuvanın favorisiyiz. Yeter ki bu savunma mücadelemizi kaybetmeyelim ve hücüm aksiyonlarında biraz daha ikili ve tepe oyunlarını oynamaya devam etmeliyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder