7 Eylül 2009 Pazartesi

BOSNA HERSEK MAÇ' I ÖNCESİ SON DEĞERLENDİRME


Hep beraber estonya macını atlattık .Artılarımızı ve eksilerimizi gördük ve bunları bosna macı öncesi değerlendirmek istedim. bir kere milli takımımız tamamıyle hücüm takımı hücüm etmeyi seviyor ve bunu yaparken keyif veriyor. Önce eksiklerimizden bahsedelim savunma yapmaya gerek duyucak maclar ve anlar mutlaka olucak bunu yapmayı futbolcularımıza ögretmeliyiz. Hücüm etmeyi öğretmektense savunmayı öğretmek daha kolay olsa gerek . yada skoru lehimize cevirdiğimiz anlarda mutlaka rölanti futbolu oynamayı yada aktif dinlendirmeyi gerçekleştirmemiz lazım. Bosna macı her açı' dan zor olucak şunu unutmayalım ki bosna tarihinde ilk defa dünya kupasına katılmak icin bu kadar yakın ve eminim ki bunu bizden cok istiyolar ama biliyoruz ki istemek yetmeyebilir çünkü asıl olan güçtür. Milli takımımız bunu başarabilecek gücte ancak maç'ta geriye düşebiliriz ve muhtemel olarak her türlü sertliğe maruz kalabiliriz ama ne olursa olsun maç ın patronu biziz imajını mutlaka maç içinde bosnaya vermeliyiz. Başlarında bulunan kurt hoca MİROSLAV BLAZEVİC i unutmamak gerek nede olsa hırvat kanı taşıyan hoca maç öncesinde saha dışında ne kadar dost da olsak sahada en büyük rakipimizle oynayacagız derken maç icinde olabileceklerin sinyalini veriyor gibiydi.Bosna macında bütün gözler ARDA ve TUNCAY ' ın üzerinde olucak ancak bu sefer diğer oyuncalarımızın katkısıda cok önemli EMRE cıkısını bu mac icersindede gösterebilir bunlara GÖKHAN GÖNÜL ve HAKAN BALTA nın ofansif katkısıda cok önemli. Estonya macında fatih hocanın kanatlar yerine ortadan hücüm etme isteğini hep beraber gördük ama bu macda bu yetmeyebilir Özellikle bosnanın sol savumasının yetersiz oldugunu düsünürsek sağ kanadımızdan önemli sonuclar doğuracak hücüm girişimlerinde bulunabiliriz. Son olarak sunu belirtmeliyim ki bosna takımının henüz bir ARDA TURAN' ı yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder