13 Eylül 2009 Pazar

O ARTIK BREZİLYALI!!!

BREZİLYALI taraftarlar maç'dan sonra arjantinin resmi sitesini hack' lediler. ve bu fotoğrafı sitenin açılışına koydular . Yorum sizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder