11 Eylül 2009 Cuma

2.TUR BAŞLARKEN


İlk raund u kayıpsız atlattık ama cok da büyütmemek lazım çünkü oynadığımız rakipler bizim ayarımızda değildi. Ama önemli ipuçları verdik takım olmamız yolunda. Herkesin eleştri oklarını cevirdiği TANJEVİC in formda olduğunu gördük ve kenardan takımını ilk turda hatasız yönetti . Tanjevic in cok doğru bir sözü var bence nedir o derseniz yıldızlarla anca maç kazanırsınız ama takım halinde şampiyon olursunuz... Bence cok haklı koc burda ispanya önünde kendimizi sınıyacağız bakalım madalya için ne kadar hazırız. ikinci turda iki galibiyet bize bu turdan liderlik şansını getirecektir ve ondan sonra madalya yolumuz açık .Şampiyonluk sözlerini duyar gibiyim onun için erken ama biraz derindenve sessiz gidelim bence rakiplerimizi ürkütmeden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder