
Öncelikle fatih terime teşekkür etmeli ve yaptıklarını asla unutmamalıyız. Çünkübiz sevinçlerimizi unutur , bize bunu yaşatanları hemen sileriz. Hepimizin aklı havalarda 1960 yılından sonra dünya kupasına 1 kere katılmısız ama hepimizin aklında sanki hep gidiyomusuzda bu sefer niye olmadı düşüncesi var ! İşin özü bu arada yatıyor kupaya kırk yılda bir gidip 3 . olmakmı yoksa her defasında katılmak mı önemli ? ne isteğini bilen olmalı ve sistemimizi ona göre kurmalıyız beğenmediğimiz isvicre son iki dünya kupasına katılma hakkını kazandı . kuralar cekildiginde rahat geçeriz dediğimiz BELÇİKA son 11 dünya kupasının 7 sinde var . Belçikadan devam edelim. Belçikanın savunmasında kimler var VAN BUYTEN ve KOMPANY oynuyor biri bayern' li diğeride city' li oyuncu . BİZDE kimler oynuyor? yada bir soru daha geliyor aklıma BOSNA 'LI FORVET oyuncuları gecen sene kaç gol attı dzeko ve ibiseviç 20'şer gollle 40 yakın gol attılar bundesliga'da ya SEMİH ile NİHAT? Herkesin bildiği gibi yurt dışında top koşturan oyuncumuz var mı ? Hamit dışında yok ! Farkındaysanız top koşturan dedim çünkü tuncay yedek ! dünya sıralamasında 29 sıradayız ama herkes bizi ilk 5 de sanıyor . ÖNCE aynadan kendimize bakalım ve yerimizi bilelim ona göre konuşalım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder