19 Ekim 2009 Pazartesi

AKIL TUTULMASI




Futbolu yorumlayan herkes bir akıl tutulması yaşar ve söylediklerini hemen unutur ve daha da kötüsü sanki o lafları hiç etmemiş gibi konusmaya devam etmesi olur. Biz değilmiydik gecenlerde manchester derbisini izlerken niye bizde böyle maçlar oynanmıyo diyenler. Oynandı da ne oldu eleştirmeye acımasızca eleştirmeye başladık! Galatasaray -Trabzon macından bir futbolsever daha ne isterki ? GOL hemde bolca , pozisyon bir sürü , hata olmazmı tabikide var ama akşam yorumları izleyince sanki ben başka maç izledim yada herkes bir AKIL TUTUlMASI yaşıyor. MAÇ aslında hepimizin beklediği gibi gercekleşti belki beklenmeyen tek şey TRABZON 'un 2-0 dan maç 'a ortak olması idi . Ama sezon başından beri istikrarlı şekilde pozisyon veren galatasaray savunmasının maç icinde böle dalıp gitmeleri oldukça böle geri gelmelere pek de şasırmamak gerekir aslında . BİRAZDA futbolun gerceklerinden bahsedelim bakalım kadıköydede hollandalı hoca acaba aynı sistemi uygulayacakmı? yada daha doğrusunu söyle diyim, ilerde kewel, baroş ve keita ortada arda' yımı kullanıcak yoksa TRABZON macının ikinci yarısında skoru korumak için denediği barışı orta sahaya koyarak daha defansif bir orta saha mı deneyecek. Ben şahsen cok merak ediyorum RİİJKARD' IN tercihini bir cesaret ölcüsü olacak hollandalı hoca için siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder