8 Ekim 2009 Perşembe

BİZ BÖYLE ADAM SEVERİZ...


Ne cok severiz övmeyi , ardından da yermeyi bizim işimiz bu döverizde , severizde itiraz edenlere söyle deriz; İnsan sevdiğini dövermiş! Son günlerin en cok konusılanı yine FRANK RİJKAARD . Bir kere bu adamın türkiye ' ye gelmesinden aklı başında herkes mutlu olmusdur buna kimsenin itirazı yok sistemsizliğimizle meşhur ülkemize bir sistem adamı olan RİJKAARD'IN gelmesi güzel bir olaydı. Ancak biraz bu adamı tanımamız lazım yada ne gibi değişiklikler yaptığını bilmeliyiz ki onu öyle eleştirmeliyiz . 4-3-3 oynatan bu adam sistem içinde kücük değişiklikler yaparak sistem üzerinde oynar. Ne gibi mesala ? son zamanlarda GALATASARAY'ın oynadığı 4-2-1-3 nasıl derseniz M.SARP -AYHAN önlerinde arda veya elano ve öndeki değişken üclü skor dezavantajına düsüldügü anlarda ise biraz daha risk alıp 4-1-2-3 yani defansif tek orta saha önlerinde iki oyuncu ve en uctaki 3 forvet oyuncusu şeklinde değişiklikler yapıyor. AMA nasıl bakarsanız bakın sistem her şekilde 4-3-3 ün varyasyonları . Bir kere bu adam değişiklikler yapıo ama görmesini bilenlere ! Şu yönden eleştirenlere de karsı cıkmamalız neden radikal değişiklikler yapmıyor? yada yapması gereken anlar olamazmı ? MUTLAKA olucaktır ,vede yapacaktır, ama asla cılgın olmayacaktır. HER futbol takımı kötü sonuclar alınıcaktır ve alacaktırda mesala baros o topu köseye atsa mac belkide böyle olmuyacak ve bu kadar eleştirilmeyecekti sorgulanması gereken galatasarayın graz ,ankaragücü maclarındaki son yarım saatindeki fiziksel düşüsü, cünkü bu düşüs sürerse galatasaray iyi oynadığı maclarda bile son dakikalarda sıkıntılar yaşamaya devam eder...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder