26 Ekim 2009 Pazartesi

DAUM & RİJKAARD




Derbi beklendiği gibi geçti gollü ,pozisyonlu hatta kartlı bir şekilde geçti. ANCAK bazı hatalar gözümüzden kacmadı oda nedir derseniz hemn söyleyeyim Galatasaray ın teknik heyetinin maça iyi hazırlanmadığı gerçeği ve Fenerbahçe teknin heyetinin maça daha iyi hazırlandığı idi. Kimse Galatasarayın kenar yönetimine kadıköyün ne kadar zor bir deplasman oldugunu anlatmamışki Galatasaraylı futbolcular maç içindeki gelişen olaylara refleks göstermek zorunda kaldılar . Oysa fenerbahçe teknik heyeti ve futbolcuları maç içinde tekmeye kafa uzatarak macı ne kadar istediklerini gösterdiler ve teknik ekibi ise galatasarayın maç içinde artı olararak düsünecegimiz seylere önlem alarak bir nevi caresiz bıraktılar . SOL kanada carlosun önüne vedersonu koyarak ordan gelicek tehlikelere set kurmaya calıstılar ve nitekimde basardılar . DAHA da ilginç olanı ilk golde golun ortasını yapan vederson ve topun üstünden atlayanda carlos olmasıda ilgincdi ve buda DAUM un hamlesinin ne kadar doğru oldugunu gösteriyordu . Arda nın oynadıgı kanatta da mehmet topuzu daha cok savunma yönünu ve mücadele gücünü ortaya koyması ve gökhan gönülün de buna eşlik etmesi fenerbahcenin üstünlüğünün göstergesi idi. YİNE tesadüf olmuycak bir şekilde üçüncü golün yaratıcısı mehmet topuz olmasıda alman adamın artılarından birisi idi. KAZIM ı forvet görünce hepimiz şasırdık (buna bende dahil olmak üzere ) ancak iki stoperide mac boyunca cıldırttı kazım her topta üstün gelmesi ve oyuna kenarlara tasıyarak boş alanlar acması ise bir doğru hamle daha yarattı ev sahibine. ANCAK bir tarafda doğru hamleler yapaerken diğer tarafda yanlış hamleler ve yanlış takım kurmasıda maçın snucunu etkiledi . Maç dan öncede yazdım HOLLANDALI teknik adamı ciddi bir sınav bekiyor diye ama bu sınavı gecemedi . keita baroş arda elano yu aynı anda sahaya sürmesi ve orta sahayı hiç bir şekilde kalabalık tutmayan anlayısı sebebiyle bütün kozları rakibine vermiş oldu . DAHA da anlamadıgım elano yu cıkarmek varken arda nın oyundan cıkması oldu . MACI İZLEYEN HERKES gibi keita nın bu macda kırmızı görebileceğini maç içindeki davranışlarından anlarken rijkaard ın buna uyanmaması da ayrı bir ilginçlik di. bir derbi daha geride kaldı şimdilik DAUM öne geçti ve türkiye ligindeki tecrübesini konusdurdu . Yazımı bitirmeden suna değinmek istiyorum bazı GALATASARAYLILARIN YAPTIGI BİR YANLIŞ VAR VE BU TAKIMA ZARAR VERİYOR KİMSE ELEŞTİRİLMEZ DEĞİLDİR! VE RİJKAARD DA ELEŞTİRİLMELİDİR VE HATA YAPIODUR BUNU GÖRMEZDEN GELMEYE DEVAM ETMEK ONLARI ŞİMDİLİK BURSANIN ONLARI GEÇMESİNE SEBEB OLDU BU BÖYLE DEWAM EDERSE COK PİŞMAN OLUNABİLİR RİJKAARD KARİYERLİ VE SAYGI DUYULMASI GEREKEN BİR HOCA DIR AMA ELEŞTİRLMEZ DEĞİLDİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder